вівторок, 10 травня 2016 р.

малювання

У мене дуже багато улюблених захоплень. Я люблю читати , я люблю кататися на велосипеді , і мені дуже подобається історія. Але моє найголовніше хобі - це малювання .

Я почала малювати , коли була ще маленькою. Мама з татом дуже часто дарували мені фломастери самих різних кольорів , кольорові олівці і красиву , білосніжний папір для малювання. Мені подобалося зображувати на чистому аркуші щось гарне , рослини , тварин , іноді людей. Тому я нерідко сама робила листівки для мами і тата.

Однак , перші мої малюнки були не найкращими . Дещо виходило криво , дещо взагалі не виходило. Але я завжди продовжувала малювати . Тепер , мені здається , я малюю дуже добре. Мої роботи висять на стінах у моїй кімнаті . Я часто відправляю свої творіння на конкурси дитячих малюнків і часто отримую дипломи та призи.

Більше того , я ходжу в художню школу . Мені там дуже подобається. У художній школі панує справжня атмосфера майстерності та творчості. Ми зазвичай малюємо натюрморти , іноді людей. Влітку ми ходимо на пленер і малюємо природу , квіти , ліси , дерева, будинки .

Зараз мої малюнки досить- хороші .Я впевнена , що зможу малювати ще краще , якщо буду старатися.

Немає коментарів:

Дописати коментар